_Pinar_03 Gebelik şekeri hakkında bilgi verebilir misiniz. 3 gün şekeri ölçüp Dr gidicem. İnsülin kullanmamak için nelere dikkat etmeliyim. Birde kötü sonuçları nelerdir bunun. Teşekkürler…
ysmnprltn Sahnedekimadam aynen ben hazırlıklıydım böyle bi şeyin olacağına çünkü genetik yatkınlığım vardı. Şeker yüklemesi yerine 2 hafta günde 10 kere şekerimi ölçtüm doktora gittim direkt insülin başlattı. Günde bi kere 16 doz vuruyodum sonra baktı düşmüyo günde 5 kere 58 doza çıkardı hala da vuruyorum doğuma az kaldı ne kadar önlersem o kadar iyi
Gulsade Dün ben de başladım insüline sabah tokluk ve açlık düşmediği için ne kadar diyet yaparsam yapayım düzenlemedi yani insülin de verebiliyoe doktor
Sahnedekimadam ysmnprltn Senin baya yüksek çıkmış o zaman , normalde duyduğum hep diyet veriliyor, şekerli şeyler tüketemiyorsun falan, babamda da tip 2 var Allah ne verdiyse yiyorum bakalım bende ne çıkıcak
ysmnprltn Sahnedekimadam diyetle çözülecek gibi değildi açlık iyiydi tokluk 170 falan çıkıyodu. Aman dikkat et şeker hastalığı babadan kıza anneden oğula geçiyor.
ysmnprltn Sahnedekimadam geçiyo anam geçiyo babannem tip 1di babama geçti babam tip 2 o da bana geçti işte gebelikte patladı gitti