Humeyra16Selim canım yanlis anlasilacak bir durum yok bence bunda numara hic tanimadigin birine sak diye verilmez bence o sebeple soyledim. Biz aslen inegollu degiliz babam emekli polis 99 depreminde onun tayini ile geldik sonra emekli oldu. Su anda jnegol awm de guvenlik müdürü. Bizde kaldik burada esimle tanistim o da burali degil bursali ziraat bankasinda calisiyor evlendik yeni bir tayin isteyene kadar buradayiz . 28 yasindayim 1.5 yasinda bir kizim var . Subatta 2. Kizimi kucagima aldim 😇 carsamba gunu tam 1 aylik olacagiz