Freyan neredeyse 12. haftaya gireceğim ama aynı şeyler, bulantı vs yaşamıyorum ama yok tüp bebek süreci, kan testi, kalp atışı, gelişim ilerleyecek mi ilerlemeyecek mi derken, bir de üstüne çıkan tiroid, kan pıhtılaşma problemi, bir kaç gün önce yaşadığım yoğun kanama derken psikolojim iyice bozuldu. Yarın tekrar göreceğim bebeğimi inşallah, ama her kontrolde yüreğim ağzımda gitmekten çok yoruldum😔belki ilk kaybımdan bilmiyorum, ama tek bildiğim bu yolda yürüyenler bilir, çok zor ve yıpratıcı bir süreç 😔Sonu güzel bitsin inşallah🙏