Peri_6161 Merhabalar 11. Haftalık hamıleyım sureklı yedıgımı cıkartıyorum evde dısarda ıyıce bunalıma gırdım. Doktorum etkı etmez dedı ama eşimin hemşire halası zofran kullan dedı kullanan varmı bu ılacı ??
deletedmom734 Peri_6161 bana doktorum dramamine vermişti ama ben onu bile kullanmak istemedim 8.haftada çok yoğun olarak başlayan bulantılarım 15.haftanın sonuna kadar göz açtırmadı... korkunç ötesi günler yaşadım ama hep kendisinin geçmesini bekledim
GizemC Peri_6161 ben dramamine kullanıyorum sabah bulantılarım çok kötü.iyi geliyor günde 1tane alıyorum yetiyor
Kyhnsnl58 Banada doktor zofar verdi. Artık boğazım kanamaya kan kusmaya başladım. Midede birşey kalmadığı için bağırsaktakiler çıkmış mideme o geliyordu midemden. Ama boğazımın acısından yiyemiyorm şimdide 😔
minikmucizee Ben kullandım canım 10 15 gün boyunca ne su ne yemek bir damla su içsem sanki dünyaları içmiş kadar istifra ediyordum banada hamile bi arkadaşım söyledi 2 3 ay hergün kullandım 43 günlük bebeğim var şuan çok şükür 🙏🏻
Peri_6161 deletedmom734 kılo almam gerekırken gozle gorulur derecede zayfladım baya kotu oluyorum su ıcsem yaramıyor resmen hayata kustüm dısarı cıkmak istemiyorum
GizemC Peri_6161 inşallah yarar canım ne iştah var ne yedigimden haz alıyorum ilaç bir nebzede olsa iyi geliyor 🤗