Merhaba arkadaşlar. 33 haftalık gebeyim Geçen hafta doktorum bebeğimin suyunun az olduğunu karın çevresinin de küçük olduğunu söyledi. Bir hafta sonra yani dün gittiğim kontrolde yine aynı durum ve bu böyle devam ederse bebeği riske atamayız 34.haftada doğumu yaptıririz dedi. Basına böyle bisey gelen var mı? Bu durumu yaşayan. Neler yaptınız? Düzelir mi yoksa erken doğum olur mu korkuyorum çünkü