Esmaarkk Bugün 35 hafta olduk kızlar aşırı sancıyla gittik nst çekildik ve bebeğimin kalp atışları çok yüksek çıktı yenidoğan yoğun bakım olan hastaneye sevk verdiler dua istiyorum 🥺🥺