Kızlar çok merak ettiğim bişey var, çocukluğumdan beri tırnaklarımı koparıp atarım hep hiç uzattığımi bilmem, hatırlamam.. hatta yandaki etlerini bile koparır atarım neyse asıl konu artık çok çok rahatsız olmaya başladım bu durumdan, yani ellerim gerçekten çok güzel ama tırnaklarım berbbat halde olduğu için kötü duruyo, bı kaç kere takma tırnak taktım fakat hemen çıktı ve çok zıtıma gitti vücuduma deydiginde felan her neyse asıl konu şu ki protez tırnak yaptırmak istiyorum en azından çok hevesim var eğer ki tırnaklarıma iyi gelirse devam ederim bı süre yaptırmaya ama gusül geciyo mu bilemedim. Oje sürmeyi düşünmüyorum jel tırnağın kendi rengi yeterli bence. Siz yaptırıyo musunuz ya da biliyomusunuz?? Bence geçiyor çünkü jel tırnak tırnağın ucuna yapıyolar diblerine değil ama bilemedim yine de sormak istedim. Farkındayim bunun yeri burası değil ama başka sorabilcrgim bı uer yoktu naalesef kızlar bilen yaptıran varsa yardımcı olabilir mi acaba??