DuyguAsel 38+5 günlük hamileyim belimde aşırı bi ağrı kasıklarımda aşırı baskı var ve zor yürüyorum yaşayan varmı doğum belirtisi midir ?
DuyguAsel Veraerdogan bebekte normalden fazla hareket ediyor anlayamadım ama gerçekten zorlanıyorum hergün olabildiğince çok hareket ediyorum asla hareketsiz kalmadım hamileliğim boyunca ama ilk hamileliğim olduğu için sancı mı anlayamıyorum