Mysmrt
Neden bilmiyorum cok baskı hissettim ebe ve doktor yaptı.Ebenin yaptığı ilk açıklık muayenesiydi ve aşırı acı hissettim kemigime kadar geldi eli sanki ancak doktor yaptığında daha elini atmadan ay felan dedim yaşadıklarımdan ötürü.Dusundum acaba normal doğumu gerçekten yapabilir miyim diye teşekkür ederim 😊