Mutlulugumm evet bende dier hamileligimde yasadim seninle ayni zamanlardi kahverengi leke geldi doktora gittim hap verdi bitane igne kanama alani yok dedi beni gonderdi 1 ay sonra gel dedi 1 ay sonra gitmeye 1 gun kala tekrar kahverengi leke geldi doktora gittim suyun bitmiş dedi dusuk yaptirildim bnde daha sonra ogrendim rahim agzi yetmezligi falan neden duauk yaptigimi 4 doktorda soyleyemedi simdi tekrar hamileyim cok her gittigimde rahim agzimi olcmesini soyluyorm doktorumda her ay tahlil yaptir enfeksiyon kaynakli bi dusukte olabilir demisti