Kızlar merhaba.. yaklaşık 13 aydir hamile kalmak icin çaba veriyoruz lakin ellerimiz boş döndük hep hastanelerden.. doktorlar herhangi bir engelleyici unsur yok diyorlar hep son 4 aydir da doktor konturlunde ilerliyoruz.. yarın doktor değiştireceğim belki faydasını görürüm.. klomen kullandım geçen ay fakat sonuç yine hüsran..
Yarın doktorumdan çatlatma iğnesi isteyeceğim ise yarar mi.. sizlerde durum neler