Aynı dertten bende muzdaribim kendimi ejderha gibi hissediyorum 🥺 kabuksuz elma yiyip üstüne su içiyorum çok az hafifletir gibi oluyor ama rennie duo bi kaşık içmezsem rahatlayamıyorum maalesef doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz geçmiş olsun ❤️🩹