Zehraesra14 Ilk doğumumu özel de yapmıştım ama 2. Için Fiyat çok yüksek gelince can ve sakura da yaptim. Muayene için özeli tercih ettim 1 kez sadece çam ve sakura da muayene oldum. Doğum süreci bebek bakımı genel olarak iyiydi. Katlara erkek alınmıyor ziyaret saatinde sadece gelebildi eşim o yani kötü. Ama genel olarak iyiydi.pisman olmakdan korkuyordum ama çok şükür sknti yaşamadım. Şuan cicuk doktoru için de oraya gidiyorum. Merak ettiğiniz varsa hastane ike ilgili sorabilirsiniz
annekuzusu_ Zehraesra14 sezeryan mi normel mi oldu dogumunuz hangi doktor denk geldi memnun kaldınız mı doktorunuzdan
Zehraesra14 annekuzusu_ sezeryan oldum normalde gün vermişlerdi ama sancım oldu öncesinde acilden giriş yaptim doğuma aldılar zeynep nesibe ışık dı doktor .memnundum yani doktor kadr odadaki anestezi doktoru hemşireler de önemli onlarda iyiydi tek kötü tek kötü yani doğum sonrası bazı odalar 2 kişilk olabiliyor bana öyle denk geldi ilk gün 2 kişiydik sonraki gün tektim .Birde katlara erkek giremiyor eşim sadclece ziyaret saatinde gelebildi
Nihal5337 Merhaba, hayırlı olsun öncelikle, sancı çektiğiniz odada serbest dolaşma, banyo yapma vb. şansımız olur mu
annekuzusu_ Zehraesra14 normel devlet sonuçta amlyt basarli olaun da o önemli olan 🙏🏼♥️ kaç haftada doğum yaptiniz
Zehraesra14 annekuzusu_ 38+3 de yaptim bn memnun kaldım dikisim vs gayet iyidi. Hatta bn ilk sezeryanda. Çok zorlamıştım yürürken anestezi etkisi gidene kadr bunda çok kısa sürede toparlandim. Burda gördüm önlem amaçlı varis çorabı giyidiriyolar düzenli ağrı kesici vs veriliyo devlet hastanesi olunca bizde kararsızdım ama çok şükür sorunsuzdu
Ceren5834 Rabbim bebeğimize güzel ömür versin geçmiş olsun🥰💐İki kişilik odalarda wc tek mi onu merak ediyorum genel anestezi mi yoksa epidural mi olacağı o anda mı belli oluyor birde ilk emzirme kaç saat sonra oluyor mama almak lazım mı? Çok sordum kusura bakmayın 🥰
Zehraesra14 Ceren5834 teşekkür ederim darısı size inş. Epidural yapıyolar genel anestezi yapmıyorlarmış çok gerekmediği sürece. Mama bn almıştım yanima biberon vs. Ama orda takip ediyolar kilo kaybı fazla ise bebek de onlar mama ve kaşık biberon veriyolar .Ilk emzirmede siz odaya çıkınca getiriyolar hemn. Özel de bn ameliyat haneye bebek için kıyafet bez vermiştim burda almıyorlar bebek dönüyo goruyosunuz sarıp goturuyolar. Siz odaya çıkınca bebek geliyor siz emzirip giyidiriyosunuz
Ceren5834 Allah razı olsun çok güzel cevapladınız içim rahatladı teşekkür ederim inşallah bende sizin gibi güzel atlatırım🥰