Son adetimin ilk günü 22 Şubat dün 15 Martta bel ağrımdan dolayı kan verdim hamilelik düşünüyorum diye sonuç beta hcg 15,4 çıktı daha adetime yaklaşık bir hafta var böyle durum olupta sağlıklı bebeğine kavuşan var mı (7 yaşında kızım var 6ay önce kalp durmasıyla kürtaj şimdi bu şekilde yardım edin kızlar fikre ihtiyacım var)