A-Tunc ben 32. Haftadayım 2-3 haftadır yaşıyorum maalesef el ve ayak bileklerimde de mevcut ama en çok ellerimde parmaklarımda ve bileğimde yoğun uykudan kalkıp ağlamak istiyordum o derece doktorumla görüştüm magosit diye bir ilaç başladık hem magnezyum eksiğinden olurmuş hemde ödemden dolayı dedi tuzu tamamen kestik ilaç çok işe yaradı bende birde kolonyauı ben hep buzdolabında saklarım gece uyumadan önce buz gibi onu döküp öyle uyuyordum rahatlatıyordu