Xsare Kızlar doğum sonrası vajina bölgesin de ödem oluştu dikişler de var tabi varmı başına gelen ne gibi şeyler uyguladınız
Nurunbebiki Xsare Benim ilk doğum da başıma geldi doktorum buz koymamı önermişti günde 3 defa koydum bi kaç güne ödem ve şişliğim geçti şükür.