tugce68 kızımda ilk gebeligimde bende cok gec ogrendm doktor ilac verelm dedi sokturucu dort ay sonra hamile kaldm ben ilk senede olmaman hormonal degisiklik olablr dedi test negatif evde yapiyorum negatf sonra belimde ve kasigimda batma oldu dedim kesn hasta olcgm yada bise oldu bna test yapmistim pozitifti cok silik bi cizgiyle gidince doktor da üç haftalik demişti degeri 52, falandı beta bence bekleyin derim biras daha stres yapmayn ağır is yapmayn hayrilisi yla olur