Eflinisa Decavit ve gynoferon kullanıyorum ayrıyetten Regenesis takviye edici balık yağıda kullanıyorum kullanan varmı 14+4 hamileyim
Tugbamete Eflinisa ben 12 haftalıktan beri ocean mummy balık yağı ve vitamini kullanıyorum 24 haftalıkken buna calsium (osteocare) magnezyum (magnorm) ve demir hapı (gynoferon) eklendi doğuma kadar bu 4 ünü kullancan dedi doktorum ama bıktım valla ilaç almaktan 🙈🙈
dml33 Eflinisa bnde decavit balik yagi hapi coraspirin iciorm migdem bulaniyo artik ilac kutusundan kokuyo gibi geliyo ilaclar artik dahada vermese bari doktorlar :)
Maviii Eflinisa decavit gynoferro kullanıyorum, onların dışında bir şey kullanmıyorum hiç kullanmadım canım, 36. haftadayız
Medusa Tugbamete bunları doktor mu veriyor yoksa siz takviye diye mi kullanıyorsunuz🤗 bilgi alayım da ben de doktoruma sorayım olmazsa
Maviii Medusa doktor veriyor, ama tahlillerine göre veriyor. eğer doktorun vermiyorsa vücudunun ihtiyacı yoktur canım.
Eflinisa Maviii ben hiç balık ürünleri felan yemiyorum canım daha önce düşük yapmıştım onda da yine takviye edici balık yağı vermişti bunda yine devam
Medusa Maviii evet bana sadede folik asit ve d vitamini verdi ilk aylar için mesela. Aynı doktora başka arkadaşım gidiyor, ona bir sürü şey yazmış. Bana turp gibisin demişti 😅😂
Tugbamete Elaylama 3 hafta önce 55 tl ye aldım ne zaman zamlanmış ya aylık ilaç param resmen 150 yi buluyor 😱😱