berilkayapiskin Merhaba arkadaşlar, avicenna da hatice sermet hanım veya özel çapa hastanesinde altay kartal’a giden var mı? 🌸✨
Tugce1506 berilkayapiskin ben kartal Avicenna da Fatih Birol a gidiyorum çok çok memnunum çevremde 20-30 kişi var doğum yapan herkes memnun
Eldgrn berilkayapiskin memnundum ama rahat değildim kontrollerde çok kasıyordum kendimi derdimi vs rahat anlatamıyordum Cem beye geçince rahatladım tüm sorun çözüldü yoksa ilgisi vs iyidir Hatice Hanım’ında