yslnrsh Merhaba doktor cuma günü ikili test yapacağını söyledi. Zor bir sey mi nasıl yapılıyor yaptıranlar yazabilir misiniz
Busrakrc06 yslnrsh hayır canım normal ultrasona nasıl giriyorsan yine aynı ultrasonla üç dört dakika bakıyo sadece sağlıklıysa söylüyo bu kadar bana da iki gün önce baktı ikili taramayla çocuğun çok hareketli dedi sağlıklı dedi
Sude yslnrsh bugün yaptırdım devlet hastanesinde çok kolay ultrasonla baktılar 15 dakika sürdü diyebilirim 2 tüp kan aldılar bu kadar
Fik Kuzu hiç zor değil ultrason ile bebeğe bakıyor boyun kalınlığı ve burun kemiğine sonra kana yolluyor kan alıyorlar senden bhcg ile Papp a değeri ne bakıyorlar
Berraaak Merhaba ben de pazartesi günü yaptırdım usg da gayet sağlıklı bir sıkıntısı yok dedi ama kan sonucumu bekliyorum değerler kaç olmalı?