Tusemciiim Ben tekirdağ ereğlide oturuyorum burda şehir hastanesinde doğum yapıp memnun kalan tanıdıklarım var onları dinleyerek gittim kan verdim idrar verdim bana 12.haftanda gel sonuçlarına da o zaman bakarızdedi 5dkda odadan dışarı gönderdi. Hani insan bi der tahlillerin çıkınca gel ona göre vitamin filan bir şey yazalım. İlk hamileliliğim bir şey bildiğim yokki beni yönlendirecek kişi o sonuçta