Vldn0212 ben inşaallah tutmayi dusunuyorum. Doktorumda, kendinde bi sikinti, zorluk hissetmiyorsan tutabilirsin tabiki demsti. O yzden tutmak istiyorummm. Hem sanki gun icinde 7/24 yemek yiyorum ediyorum da şurda kac saat yemicez yani 😂 he cok kotu olursam belki bende tutmam ama allah kolaylik verir diye de dusunuyorum. Bakalim 😊