Merhaba ya ben yapamadım da 4 sene önce yengem yapmıştı. Hatırladığım kadarıyla âdet olunca mi neydi iğneye başlıyordular 14 gün filan her gün iğne yumurtama zamanı çatlama iğnesi yapıp, eşinden sperm alıp iğne ile enjekte ediyorlar yumurtalara . Ondan sonra ay başını bekliyorsun işte yengem iki sefer olmuştu aşılama. Eşikte biliyo olabilirim geçmiş zaman ya iyice araştırın siz