Cihangirmom Kızlar 28+2 hamileyim bebeğim 30+5 çoktı ultrasonda bugün kontrolüm vardı rahim ağzı uzunluğum 35,9 çıktı progestan verdi doktorum sizce bu uzunluk normal mi doktorum iyi dedi ama ilaç verince de bi içime şüphe düştü
Paramedik16 Cihangirmom canım gayet iyi merak etme erken doğum olmasın diye kullandırtıyolar doğurana kadar bende kullanmıştım
Cihangirmom Paramedik16 evet bi kutu verdi dedi 15 gün kullanalım tek kutu dedi bende dedim hersey yolundaysa ne alaka diye teşekkür ederim🌸🙏
Cihangirmom Mhtpflz teşekkür ederim ya hap falan deyince benim bide hep enfeksiyon var dedim acaba kötü mü bana mı söylemiyor evhamlıyım diye 🙏🌺