İyi akşamlar arkadaşlar size bir sorum olacak. 36+1 haftaligiz sağ göğüs altimda kaburgamda o kadar kötü bir ağrı varki dayanamıyorum uzandigim zaman o kadar kötü ağrısı varki sürekli dik durmam gerekiyo bebek büyüdüğü için mi öyle oluyo bu durumu yaşıyan varmı?