esmerella37 önceki başlığınızı okuduğumda her şeyi denediniz de olmadı üzüldünüz sanmıştım, aşk olsun hemen pes edilir mi 😕
Biz 1 sene denedik, olmayınca doktora gittik. Eşimde sorun çıkmadı ama benim Amh düşük diye tüp bebekle bile zor dedi çat diye doktor.
Tüp bebek biriminde o kadar farklı yaştan, tipten ve kültürden çiftler vardı ki çok şaşırmıştım..
İlaçlı rahim filmi + polip perde ameliyatı sonrası tüp bebek yapılamadan hamile kaldım. Önce kalsam muhtemelen düşük yapacaktım.
Yani sorunları öğrenmeden küsmeyi lütfen. Şimdiden hayırlı olsun, umarım kara bulutlarınız kaybolur gider 😊