Mustafaemr Kızlar herkese merhaba 38 haftalık hamileyim dün kontrolm vardı doktor bebek kanala inmiş hazırlıklı ol dedi cati muayenesi yaptı. Kasıklarım ağrıyor ve karnım sertleşti sizce doğum belirtisi mi ne yapmayalım?
Denizz01 Mustafaemr ben 36 hafdayam bende de var o ağrışar hatta adet sancıları şiddetlenirse gidin ve geçmezse tabi ki