melkebtt Merhaba arkadaşlar , bildiğiniz gibi her şey yüce Allahın izni ile gerçekleşmektedir bu postu açmamın sebebi sizinle bir dua paylaşmak .. Bildiginiz gibi her dua bir sifadır, Rabbimiz ölüm harici hiç bir derdi çaresiz bırakmamıştır, bilimsel yolları ızledigimiz kadar dualarada sıkı sıkı ya sarılmamız ve herseye hükmü geçen Allah tan ısrarla istememiz lazım çünkü rabbimiz hayırda ısrarcı kullarını sever.. yasin cüzü nün faziletlerini okurken fatiha suresi okumanın mucizlerinde bir madde dikkatimi çekti ve cocuk sahibi olmak isteyen arkadaşlarımla paylaşmak istedim .. madde şu sekilde , çocuğu olmayan kişi 40 gün boyunca hiç sra vermeden sabah namazının sünneti ile farzı arasında fatiha suresini 41 kere okumaya decam ederse Allah-u Te'álá nın izni ile çocuk sahibi olur.. kaynakları sağlam yerdendir.. her derdin sifasının gizli olduğu dualar vardir.. belki ben arada bi aracı olurum diyerek paylasmak istedim .. Rabbim herkese evlat sevgisini tatmayı nasip etsin.. Kimsenin kucağını boş bırakmaşın .. inanın ki kalpten istenen seyler mutlaka vakti gelince gerceklesiyor önemli olan samimi olmak ve istemeyi bilmemiz .. Allah emanet olun ❤️
Cnncagman melkebtt çok teşekkür ederiz Allah razı olsun çok istiyorum Allah isteyen herkese nasip etsin annelik duygusunu inşALLAH🙏🙏
Giizemm Cok guzel bilgilendirme tesekkur ederim kendi adima. Ama ben malesefki namaz kilmiyorum. Duayi ne zaman okumam gerek?
melkebtt Giizemm rica ederim .. belki namaza baslamanizada vesile olur bu duayı yapmak 😊 sabah namazinda yapmalisiniz 40 gun boyunca .. 🤗
Minnoshamis Oncelikle iyiki boyle bi post acmissiniz birine vesile olmak cok guzel birsey 🦋 41 gun ara vermeden hergun 1 tane meryem suresi okuyanda Allahin izniyle cocuk sahibi oluyo arkadaslar bu da cok kez denenmis 🦋
Eda0509 Minnoshamis aynen cnm bende denedim bunu adetimin bittiği gün başlamıştım okumaya ve hamile olduğumu öğrenmiştim bir sonraki ay. Ama rahimdeki şekil bozukluğu yüzünden düşük yapmıştım. Herkeze tavsiye ederim bende meryem süresini 🙏💕