Zrf Karnıma rahmin tepesinden belli aralıklarla kramplar giriyo, kasılıp kalıyorum. Elimi değdiğimde de canım acıyor,doğum sancısında böyle bir his olur mu?
HavvaK Zrf dinlenince geçmiyor mu ? Mazeret ağrısı gibi doğum sancısı. Yani bel karın kasık hepsi ağrıyo
68selda06 Zrf bacaklarına 8niyormu ağrı bendede çok oluyor aynen elimi degemiyorum bacaklarıma ds iniyor karnım sertlesiyor gaz mı yalancı sancimi bilmiyorum
Btlmemis Zrf doğum sancısı değildir de gaz mı bilmiyorum bende de oluyor dik açıyla oturduğumda da ağrı oluyo geniş açıyla oturunca rahatlıyorum
Nnanaa Zrf benim belimdrn başlayıp karnıma vuryyordu ve düzenli oluyordu zaten anlamamak mümkün değil onu gerçekten
ilkin41 Zrf rahmin tepesinden demişsiniz yani yukarı kısım mı acaba mide de olabilir gaz sancısı yada üşütme gibi