nermin08 Meryeminannesi20 Ben yumurtlamanin üzerinden 11 gün çatlamanin da üzerinden 9 gün geçmişti erken gebelik testi ile pozitif görmüştüm.
Meryeminannesi20 Bı kaç tane fazladan test var elimde 17 gün çok uzun gibi geldi sanki ama ☺️ en erken 10. Gününde yapmaya başlasam cokmu erken olmuş olur acab
Becuk Meryeminannesi20 aynı durumdayız aynı güne denk gelmiş. bende kasik ağrısıyla doktora gittim Perşembe günü. test yaptı ama negatif çıktı. Şimdi belki bir ihtimal değerler yükselir diye bekliyorum. Evde test yapacağım ama ne zaman yapsam diye düşünüyorum