26+1haftalikim.2ci hamileliğim göguz hasasiyeti vardı ama Bi kaç gündür sağ göğsümde ağrı ve acı var birde sanki ufak top gibi bisey hissetim bugün daha da şiddetlendi ilkinde hiç böyle olmamıştı korkuyorum acaba kanser veya başka bir kötü hastalık olabilir mi