yagmur50 433445 bana niyese unutkan diye çağrışım yaptı 🤢 ama tabiki sizin tercihiniz içinize sindiyse bu ismi koyun
Sahnedekimadam Annem Kütahyalı , Babam Manisalı İstnabul’da yaşıyoruz😊 plakalar öylesine mi yoksa memleket mi?
Ozgeguney Siz beğenmişseniz kimsenin lafına bakmayın bence yok şöyle dalga geçerler yok böyle derler ne saçma şeyler. Benim oğlumun ismine de köpek ismi dediler umrumda bile değil