Bebişim 36+4geldi suyum azaldığı için ve plesanta kireçlenme olduğu için spinal sezeryan zorunlu.. Sabah gittik kan verdim odama cikmadan nst odasından doğumhaneye gittik😂neyse anestezi uzmanı geldi iğneyi yaptı kendimi geri çeker gibi oldum böyle yaparsan canın acır kendini yorgun gibi birakmalisij öne doğru dedi ikinci kez başarılı oldu çok acımıyor bu arada ben heyecandan çektim kendimi. O doğumhaneye girene kadar günlerce kendimi yedim fakat girdikten sonra Allah sabrını cidden veriyor gerçekten bak🙏sonra hafif uyuşukluk geldi uzandım hazırladılar önümu kapattılar daha aonra yanımda Allah binlerce kez razı olsunki asistan vardı sürekli benimle konuştu muhabbet etti kafamı dağıtmaya çalıştı ama ben sürekli çekiştirmw hissettim ve nasıl desem yarana tuz basarlar ya o şekilde yanma oldu ameliyat sürecinde bunu söylediğimde ise normal dediler bilmiyorum artık herkesin acı eşiği farklı ondan belki.Bebegi alırlarken baskı hissetmedim yada hatırlamıyorum heyecandan.aldiktan sonra aşırı susuz kaldım ama ve midem aşırı bulanmışti bebisimi görünce şaşkına döndüm bu çok güzel diye çok duygulandım. Odaya çıkınca ilk yürüme baya iyiydi sadece iki gece karnimda ve belimde ağrı oldu diş ağrısı gibi zonklama oldu aşırı ağrı kesici yaptılar geçti. yatmak kalkmak zordu benim için birde geri kalan gayet iyiydi.hatta hiç yatmadım doğru düzgün 15 boyunca kendimi zorladım erken iyileşiyim diye ama 14 gün yatmak ve kalkmak ölüm gibi biseydi. kızlar sormak istediklerinizi sorun uzun oldu hakkınızı helal edin size vereceğim bir kaç öneri var kesinlikle depend alın ben 1 paket aldım yetmedi eve gidince bile onu istiyosunuz yani aşırı rahat ve emzirme sudyeni 2almistim yetmedi 3alsaniz daha mantıklı bel üstü kilotlar da baya kullanışlı gidiyor sonraki süreçte 3tane aldım yetti hastane için pijama takımı koymuştum kesinlikle kullanamıyosunuz bacağını aldırmak zor oluyor sadece gecelik 2 takım koysanız yeter(bana bir tane yetti) başka sormak istediğiniz birşey varsa alıyım soruları şuan bebişim 3.5 aylık yanimda rabbim size de nasip etsin ben cokk zorlu hamilelik ve çok zorlu lohusalik geçirdim aile sıkıntılarından şuan herseyin boş olduğunu görüyorum 🤍