17+5 deyim, inanılmaz bir gazim var olur olmadık yerlerde artık bende çok utanıyorum🙈 eskiden ayıptır söylemesi osurmak nedir bilmezdim ses bile çıkmazdı şimdi ıslık çalıyorum sanki öylesine bi ses tutmaya çalışıyorum ama çok zor oluyor birgün rezil olucam ya bakalım hangi gün eşim bile şaşırıyor artık ama diyorum elimde değil tutabilsem keşke 😔😔