Sinemak_97 esencan asla ve asla önermem çok ilgisiz bi hastane doktorlarıda öyle ilk gebeliğim kimyasalmış kanamam oldu acile gittim doktor bey uykusundan kalkıp bakma zahmetinde bile bulunmadı asistanı kimyasaldır ya deyip gönderdi daha sonra tekrar gebe kaldım reyapa gittim doktorum çok iyiydi gözüm kapalı kendimi emanet ettim çok güven verdi ve sürekli kanamalı geçti gebeliğim istersen araştır reyabı