enbatoklu Merhaba kızlar adetimden 5 gün geçti tüm belirtiler var bugün vajinamdan sıvı geldi. Dün evde test yaptım ama negatif pozitiflik durumum olur mu ? bir yol gösterir misiniz beklemelimiyim ne yapmam gerekir
aybukekurt55 enbatoklu benim de iki gün geçti adet ağrım var adet olamadım olsam tüp bebek için hastaneye gideceğim
enbatoklu ilaydacemiko Evet, dün test yaptım ama negatif 2 defa test yapmama rağmen hemde. anormallik bir durum mu var sizce? Çünkü 2-3 haftadır sırt ağrısı uyku hali karın ağrısı gece mide bulantisi yaşıyorum. fakat sonuç negatif