Pembebulut41 Haftadayım detaylı ultrasonda plesanta inceliğim olduğunu öğrendim benimle aynı olan varmı acaba.
Gamzecem Pembebulut41 benimkide kalınmış 🤔 2 hafta gelişim geriliği çıktı kalınlaşma olduğu için bebeğe kan ve oksijen eşit gitmiyormus 3 gunde bir kontrole gidiyorum artık erken doğum riski olabilir dedi perinayoloji takibine başladık
Pembebulut41 Gamzecem çok geçmiş olsun Benimkide doktorunuz daha iyi bilir dedi 24 ncü haftada gıtcem işte