Minis122 Haninlar sizce avent emzikmi yoksa uygun bise alip gecmelimiyim tutarmi bilmiyorum ama kesinlikle tutturmak icin cabalicam
Hallerimvarbenim Minis122 Aventin yapısı çok uyumlu genelde tutuyorlar istisnalar hariç. Ama uygun alacaksan da damaksız al canım
poyrazin_annesi28 Minis122 Wee baby aldım çok pahalı almaya gerek görmedim. Bide 6 ayda degistirdigimizi düşünsek
Simge41 Minis122 Bibs colour emzik önerildi bana da iyi bir markaymış ama henüz almadım. Emzikte uyguna kaçmaya çekiniyorum biraz damak yapısı bozuluyor diyorlar diye :/
Minis122 Hallerimvarbenim aventin yaspisi hosuma gitti ben ayda degistiriyordum emzigi o yuzden pahali geliyordu ama.aventte 6 ay kaynatip kullanilabiliyormuss o zaman foyatina deger die dusundum
Minis122 poyrazin_annesi28 6 ay 150 200 tl emzik iyi bence canm ya bende. Uygun alayim diyordum. Ayda bir degistirdigim icin aventte kaynatarak 6 ay kullanilir dendi. Avent yapisi cok hosuma gitti cogu model hep damakli yada yuvarlak modelde
Hallerimvarbenim Minis122 Birde yenidoğan ikili oluyor zaten canım aynı şeye denk geliyor mantıklı bence
Minis122 Simge41 avent. Duz oldugu icin damak yapisina daha uygunmus. İns tutar kizimda wee bayb kullandim 5 tl alirdim