Sevil2008_2018 bende önce spinal denendi fakat uyuşma olmadı bir kaç saat önce yemek yemiştim genel anestezi yapıldı saniyesinde uykuya daldım 20 dakikada çocuğu çıkarmışlar bende 40 dakika sonra çıkmışım gözümü açtığımda nefes alamıyordum hortum sokarak tüm yediklerimi çıkarmaya çalışıyolardı 5 dakika falan nefes alamadım ölüyorum zannettim ben hiçbirşey hatırlamıyodum neden bırdayım diyodum 😀 muhtemelen doktorun beceriksizliğindendi korkudan elleri ayakları birbirine girmişti. 29 haftalık yaptım ben doğumu emzirme gibi bir imkanım olmadı fakat doğumdan sonra hemen sağmamı söylediler sağdım hemen geldi zaten 20 haftalıkken sütüm gelmeye başlamıştı benim şimdi doğum yapalı 1 ay olucak sütüm yavaş yavaş kesilmeye başlıyo oğlum küvezde emilmediği için kesiliyo