findikannesii Bi kaç gün önce hamile olduğumu öğrendim ve 4+4te doktor kontrolüm var. Acaba keseyi görebilir miyim arkadaşlar🙏🏻
sozer1 findikannesii benim tamda 4+3 te gözükte beta değerim çok yüksekti uğraştı ama buldu doktorum keseyi idrara sıkışık gitmiştim sonra 5. Hafta kese büyüdümğ diye çağırdı sonra bebek ve kalp atışı için. Bu ikinvi gebeliğimde 4 haftalıkken görünmedi 5. Haftada göründü kesem
merve_bulut findikannesii ben 2 sefer alttan muayene oldum ilk haftalarda canım şükür bi sıkıntı çıkmadı