MaErsoy ilayday evet ya biz şuan Siirt’teyizzz tayin çıktı mecbur doğumu Ankara da yapicam annemde kalıcam bir süre sonra annemle döneriz dedik Batman’a 🙈
Sibel_72 Özel olarak Yaşam hastanesinde - yasemin Medikal point- Kemal Coşkun Devlet olarak Araştırma hastanesi- Hamdin günsel Çok daha iyi tavsiye ediyorum sidetle Halil atac demiş bir arkadaş o doktor çok somurtkan beğenmiyorum yinede sizin tercihiniz
Hamileanne Sibel_72 yaa hayır hiç öyle deil ben çok sevdim doktoru 😂 aşşırı ilgili özel olsa anca bu kadar ilgilenir
ilayday Hamileanne bende bursada herkesin tavsiyesiyle bir doktora gittim fakat gittiğimde o kadar soğuk ve suratsızdıki şaşırmıştım sanırım gergin anlarına denk geliyoruz
Alis-sss Cicek72 ilk sezaryen fiyatı o halde çünkü ben daha yüksek biliyorum 3 4 olunca daha yüksek fiyat veriyor
reyhan2705 Ben kemal coşkun a gidiyordum. Son anda değiştirdim şimdi çağlar altundal a gidiyorum . İkisi de iyi bence
Cicek72 ilayday ya memnun kalacağınızı söylemiştim 🤗 Asistanları güler yüzlü insan orda kendini mutlu hissedebiliyor