Haydeee kızlarr benım bebegım kız bebek 36haftalık 2500 dü 35de 2400 dü doktorum haftaya gel doğum için işlemleri başlatalım dedi cahillik ilk gebelik hiç ne yapılcak neler edılcek neden 37hafta diye sormadık normal doğum düşünüyorum bebeğimın suyu fazlaymış sizce sezeryan mı dıcek bana kılosu az geldi sizinline göre