Pamuk esraEb ultrason cihazı yok. Sadece fetal doppler var ileri haftalarda bebeğin kalp atışını dinlemek için..
esraEb Smlaa stetoskop gibi bir şey mi. İlk kez gideceğim de ve ilk hamileliğim. Neler oluyro merak ettim ☺️
esraEb ArvenMom Allah bağışlasın. Benim 17. Haftam olacak ilk defa gideceğim aile hekimine. Kayıt açtırmıştım bir ay önce
Pamuk esraEb Ben dinlemeye gitmedim ama biliyorum. FETAL DOPPLER yazarsanız googleye görürsünüz ankesörlü telefon gibi
ArvenMom esraEb hemşirene sor benimkisi kendisi getiriyor hep 28 hafta şuan 30 emzirme eğitimi vericek
esraEb ArvenMom allah allah beni hiç aramadılar henüz. Doktorum kağıt vermişti tarihler yazıyor. O tarihlerde takip edecekmiş. Perşembe günü gideceğim bi aksilik olmazsa.
esraEb ArvenMom sorcam muhakkak. Bana da eğitim versin banane 😄zaten kendimi hazır hissetmiyorum, korkuyorum. Böyle bir şey var madem öğretsin. Öğrenmeye açım şu an 😄
Betus16 Bana da sağlık ocağından 19 Nisana aşı için gün verdiler. 20. Haftaya başlayınca tetanoz aşısı olacaksın dedi, bebeğin kalp atışını dinleyeceğiz dedi. Onun haricinde genel olarak hastaneye gidiyorum ben
Smlaa ArvenMom ne güzel vala benimkini ben arıyorum sürekli salıyo 3 haftadır aşı vurucak oyalayıp duruyo
AyFa1608 esraEb sadece kalp atışına bakıyorlar. O da şans işi. 20.haftadan sonra duyuluyormuş o cigazşa ve biraz kilon varsa duyulmaz diyip bakmıyorlar bile. Ve bulamıyorlar kalbi. Hiç girişme, kalbi bulamazlar da dinleyemezse bu sefer boşa stres etcen kendine.
Betus16 esraEb Beni de 3 hafta önce falan aradılar daha. 11. Haftamdayken sisteme kaydım düşmüş sanırım. Hemşire akşam aradı beni.