Osultan Bunlara harcayacağım parayla birkaç yetime iyi bir meblağda sadaka vermeyi tercih ediyorum..Mevlid yapmayı düşünüyordum ?Sonra düşündüm ki kimleri çağıracağım akraba ,eş-dost,komşu vs ? Hepsi maddi durumu iyi -istediğini yapıp alabilecek kuvvette insanlar.. Bebeğimin hayrını Onlara yapacağıma gerçekten ihtiyaç sahibi insanlara yapmayı düşünüyorum.. Tercih meselesi tabi🌺