merveiyd Merhaba kızlar, 8 günlük bi bebeğim var 💙 20 günlükken 1000 kmlik yola çıkma durumum var, daha önce böyle bi yolculuğa çıkan oldu mu, sıkıntı yaşadınız mı?
mrsperaa merveiyd merhabalar yenidoğan hemşiresiyim. Yenidoğan bebekle yolculuk olur ama her iki saatte bir bebeği poşetinden çıkartıp 15-20 dakika kucağınızda dolaştırsanıza tavsiye ederim iyi yolculuklar 🌸
berceste5155 merveiyd biz kızım 27 günlükken uzun yola çıktık 19 saat falan sürdü yolculuk bebekler arabayı seviyor zaten uyumakta güçlük çekmedik acıkınca arabayı kenara çektik emzirdim bir de mama veriyordum yanıma her ihtimale karşı termosla sıcak su aldık trafik olan yerde de emziremeyince mama verdim
merveiyd mrsperaa Teşekkür ederim 😌 İçimi rahatlattınız, inşallah bi sorun yaşamayız, hareket halimdeyken emzirmek doğru olmaz değil mi?
merveiyd berceste5155 İnşallah bizim de rahat olur bi sıkıntı çıkmaz 😌 Çevremdeki insanlar gözümü korkutuyor, böyle sizden duyunca insanın içi rahatlıyor
mrsperaa merveiyd Genelde araba hareket halindeyken bebeği pusetinden çıkartmayı doğru bulmuyoruz. Allah korusun aksi bişey olur vs gibisinden
Pera48 merveiyd bebeğim prematüre 2 aylıkken yola çıktık, ağladıkça pusetten çıkatıp emzirdim. Uyanmadıysa 2 saatte bir uyandırdım ama mutlaka. Çok rahat geldik 1300 km yol