14imren14 8 aylık hamileyim arkadaşlar canım o kadar aşırı fanta çekti ki 2 bardak içtim asitini geçirerek sizce bı zararı olur mu?
TTtutku 14imren14 Olmaz ya sigara alkol değil sonuçta dozunda ayarında bi sıkıntı olmaz ben hamburger de pizzada kola da hep içtim haftada bi
Melekg 14imren14 olmaz ne olcak ben hiç Cola sevmem normalde eve sokmam görünce canım cekio içim yanıyor içiyorum ara da
bilghrz olmaz canım bende canım cektikce cay bardagına koyup içiyorım herseyide yiyorum sadece abartmamak sartıyla