Sevdeeee 10+6 yım aslında ikinci gebeliğim deneyimliyim ama su an hareket olmadıgı için sanki hep birşeyler ters gidiyor hep sağlıksız falan diye düşünmeye baslıyorum sizde böylrmisiniz yoksa bende mi sıkıntı 🫠
Smlaa Sevdeeee ben 19. Haftadayim her şeye ve herkese sinirleniyorum bazen eşim bişey yapmasa bile sinirimi bozuyo herkesi bıktırmıs durumdayım