Merhabalar 🤗 Çok uzatmadan direkt konuya gireyim.
Şükür ki ikili tarama sonucum temiz çıktı. Fakat yaşım 31, yaşımla ilgili bir değerimde doktoru yanlış anlamadıysam eğer; 1000 < “1000 altı” çıkmış. Bu yüzden perinatolojiye yönlendirme yaptı. Perinatolojide ne olacak kızlar bilenler varsa beni aydınlatabilir mi?