Gebeysek1 bende 4 haftalikken covit oldum koku tat kaybı nefes darlığı vardi ilk kez covid olmuştum.
Ben aradılar hamile oldugumu söyledim bol su iç ve dinlen dediler öyle yaptım.
Bitti ertesi gunu göğüs hastalıkları ve kadın doğuma gittim.
Hemen oksapar iğne başladılar kan sulandirici 12. Haftamdayim.3tane kadın doğum ve göğüs doktoru onayıyla doğuma kadar kullanacakmisim.
Covitte pihti durumu yüksek olduğunu söylediler.