heg33 hic korkmayin, guvenli ellerde yapildiginda riski yok denecek kadar az, agrisiz acisiz bir islem, herhangi bir uyusturma yapilmiyor ama zaten hissetmiyorsunuz bile, ben sadece gidiklanma gibi bir his hissetmistim o kadar, sonrasinda antibiyotikli igne yapiyorlar ya da size antibiyotik veriyorlar herhangi bir enfeksiyon riskine karsi, bana igne yapmislardi, islem 3-4 dk bile surmuyor nerdeyse sonrasinda da 4-5 gun kendinize dikkat edin, 10 dkdan fazla ayakta kalmamaya calisin, agir kaldirmayin, cok egilip kalkmayin, lekelenme ya da kanama gorurseniz, su gelisi olursa, atesiniz cikarsa doktorunuzu bildirin panik olmayin 😌 insallah guzel sonuclar alirsiniz 🤲🏻🌸